Subject: Õilehe arendusala reklaamposti asukoha kooskõlastus
From: Väester, Silver <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 12:08:53 +0300

Tere

Soovime Rae valla munitsipaalomandis olevale transpordimaale paigutada
Õilelehe arendusala kohta reklaamposti näidatud asukohta. Vallalt saadud
info kohaselt on vajalik asukoht kooskõlastada Transpordiaemtiga.

Edastan reklaamposti asukoha kooskõlastamiseks.

Reklaamposti info:

*	Kolmnurkne (külje pikkused 2,5m) terasraamil reklaam kolmes küljes
*	Vundament betoonplokkidel
*	Reklaamiposti max kõrgus kuni 8m maapinnast

Asukoha skeem

Asendiplaan

Illustratsioon

Tervitades

 <https://merko.ee/>

SILVER VÄESTER

Projekti arendusjuht

+372 56 653 836 ·  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Merko Kodud · Järvevana tee 9g, Tallinn